vixen

How we spend our days is how we spend our lives

jjjjjjjjjja 08 juni 2010

Filed under: inget speciellt,spanien -09/-10 — vixen @ 15:30
Tags: , , , ,

muntligt prov i spanska, CHECK! det gick jattebra. jag blev ihopparad med en tyska i min grupp och jag pratade lite om min fritid och hon om sitt hus och sedan hade vi en liten konversation dar hon forsokte salja ett par byxor till mig. and boy, did she sell them! forsokte visa mig alla byxor hon hade i affaren vafän.

fick skjuts till busstationen nar vi var klara men biljettluckan till madrid var stangd sa jag ska forsoka dra med mig alyna och raul dit ikvall sa att jag slipper ha det hangande i luften. min dueña ringde mig nyss och berattade att de skulle komma och fixa allting med hyran imorgon men sen ba droppar att jag ska fa tillbaka 70 euro av de 160 som jag betalade forsta manaden. uhm, WHY? jag kunde inte borja whina precis sa jag sa okej-ade bara och sa att vi gar igenom deras kalkulationer nar vi ses. hatar money-issues alltsa. giving me a head-ache and all.

 

Lämna en kommentar